Hertki 2 etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja Naiset IV-divari Etelä-Suomi. Joukkueeseen kuuluu 30 jäsentä ja kalenterissa on 62 tulevaa treeniä tai peliä.

🥅 MAALIVAHTIHAKU 🥅

📢 Naisten joukkue HertKi2 hakee maalivahtia vahvistamaan rinkiään!

Miksi et liittyisi iloiseen ja sopivan kreisiin porukkaamme? Pelaamme ensi kaudella 4B-divaria ja treenaamme valmentajien johdolla kahdesti viikossa.

Treenit pyörivät koko kesän tiistaisin klo 19-20 AC Myllypurossa. Syyskuusta alkaen treenaamme myös torstaisin klo 20-21 Liikuntamyllyssä. Maalivahdit pelaavat meillä pelkän jäsenmaksun hinnalla (2 x 25 euroa).

Olemme positiivisella joukkuehengellä varustettu porukka, joka ei pelaa veren maku suussa, joskin haluaa voittaa pelejä! 💪🏼

Olet tervetullut treeneihin kokeilemaan. Jos kiinnostuit ja/tai haluat lisätietoa, laita matalalla kynnyksellä WhatsAppia numeroon 044 377 6945 (Tepa).

Nähdään treeneissä 👋

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 3 minuuttia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.