Hertki 2 etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja Naiset IV-divari Etelä-Suomi. Joukkueeseen kuuluu 27 jäsentä ja kalenterissa on 38 tulevaa treeniä tai peliä.

‼️HOX PELINAISET‼️

Kausi alkanut ja etsit vielä joukkuetta? Ei hätää, meidän jengiin HertKi2 mahtuisi vielä muutama (1-2) hyökkäyspään vahvistus.

Tällä kaudella haemme vauhtia naisten 4 divarin B sarjasta. Treenaamme kahdesti viikossa Myllypurossa (ti AC klo 19-20 ja to Liikkamylly klo 20-21). Kausimaksut ovat maltilliset 30 e/kk + jäsenmaksu 2 x 25 e/vuosi.

Jos kiinnostuit, laita viestiä 044 377 6945 tai terhi(piste)rantoila(miuku)hotmail(piste)com.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 19 minuuttia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.